Tuesday, November 9, 2010

Maafkan aku...

Maafkan aku kerna tidak mampu untuk mendustai hati ini....
Sememangnya aku masih tidak mampu untuk menerimamu dalam kehidupan kami.
Telahku cuba,
ku mohon pada Tuhan...

Jangan kau tanya mengapa?...
aku tiada jawapannya...

Ku mohon...,
Berilah ruang hatimu untuk orang lain...
Yang benar-benar menyayangimu...
Seumur hidup berkorban untukmu...

Maafkan aku,
Kerna mensia-siakan usia remajamu, menunggu...,dan menunggu...
entah bila penamatnya.
Usai 24 tahun kita bersahabat...
Kau sahabat terbaikku...
Tidak mampu lagi aku untuk melukai hatimu...

Tolonglah...,
Lepaskan aku dari merasa berdosa...
Ku ingin melihat kau berbahagia...
dengan insan yang benar-benar menyintaimu...sejujurnya.

Jangan kau ulang lagi kesilapan dulu...
Aku sentiasa mendoakan kebahagiaanmu.

Izinkan kami berlalu pergi....
Kerna `jiwa' ku telah berkubur mati...

Di sisiku, ada dua puteri kesayanganku...
yang akan menjagaku..
Aku tahu...kau terlalu baik untukku...

Qasehku telah dibawa pergi ..
Entah kapan terbuka hati...

No comments:

Post a Comment